Productie publicitara Bacau Tel: 0772035508

Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal


SC STUDIO PRINT CMYK SRL este un operator de date cu sediul social la adresa Str. Teiului nr. 78, Bacau, jud. Bacau, Romania, responsabil de datele dvs. personale. Va livreaza serviciile in concordanta cu Termenii si Conditiile de utilizare (denumita in mod colectiv “PRESTATOR”, “noi”, “noua” sau “noastre” in aceasta declaratie de confidentialitate). Entitatile juridice PRESTATOR sunt considerate de asemenea operatori de date pentru serviciile locale pe care ele le ofera. 

Societatea noastra considera ca este important sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal furnizate de dumneavoastra. Prezenta Politica de Confidentialitate are rolul de a va informa cu privire la modul in care prelucram, respectiv colectam, utilizam, facem schimb de si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal, atunci cand utilizati produsele si serviciile noastre, site-urile noastre, precum si atunci cand interactionati in orice modalitate cu noi.

Prin utilizarea acestui site sau / si serviciile noastre, sunteti de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastra personale asa cum este descris in aceasta politica de confidentialitate.

Cuprins

  1. Definitii utilizate
  2. Principii de protectie a datelor
  3. Ce drepturi aveti cu privire la utilizarea datele personale
  4. Ce date personale colectam
  5. Cum folosim datele dumneavoastra personale
  6. Cine altcineva are acces la datele personale
  7. Cum putem securiza datele d-voastra
  8. Unde stocam datele dvs. si pentru cat timp?
  9. Informatii despre cookie-uri
  10. Securitatea procesarii
  11. Informatii de contact

Definitii

Datele cu caracter personal – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila.

Prelucrare – orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal.

Persoana vizata – persoana fizice ale caror date personale sunt prelucrate.

Copil – o persoana fizica cu varsta sub 18 ani.

Principii de protectie a datelor

Ne angajam sa urmam urmatoarele principii de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal:

  • Procesarea este legala, corecta, transparenta. Activitatile noastre de prelucrare au motive legale. Intotdeauna consideram drepturile dvs. inainte de prelucrarea datelor personale. Va vom furniza informatii privind prelucrarea la cerere.
  • Procesarea este limitata ca scop. Activitatile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
  • Procesarea se face cu date minime. Noi colectam si procesam doar cantitatea minima de date personale necesare pentru orice scop.
  • Prelucrarea este limitata pe o perioada de timp de 5 ani. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decat este necesar.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura acuratetea datelor.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea si confidentialitatea datelor.

Drepturile persoanelor vizate

Persoana vizata are urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul la informare – ceea ce inseamna ca trebuie sa stiti daca datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obtinute si de ce si de cine sunt prelucrate.
  2. Dreptul de acces – ceea ce inseamna ca aveti dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita si de a obtine o copie a datelor dvs. personale culese.
  3. Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce inseamna aveti dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor dumneavoastra personale, care sunt inexacte sau incomplete.
  4. Dreptul de stergere – ceea ce inseamna ca in anumite circumstante puteti cere ca datele dvs. personale sa fie sterse din inregistrarile noastre.
  5. Dreptul de a restrictiona procesarea – adica in cazul in care se aplica anumite conditii, aveti dreptul sa restrictionati procesarea datelor dvs. personale.
  6. Dreptul de a se opune procesarii – adica in anumite cazuri aveti dreptul sa va opuneti procesarii datelor dvs. personale, de exemplu in cazul marketingului direct.
  7. Dreptul de a se opune prelucrarii automate – ceea ce inseamna ca aveti dreptul sa faceti obiectii fata de procesarea automata, inclusiv de profilare; si sa nu faca obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata. Acest drept poate fi exercitat ori de cate ori exista un rezultat al profilarii care produce efecte juridice care te afecteaza sau te afecteaza in mod semnificativ.
  8. Dreptul la portabilitatea datelor – aveti dreptul sa obtineti datele dvs. personale intr-un format adecvat sau, daca este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
  9. Dreptul de a depune o plangere – in cazul in care refuzam cererea dvs. in baza Drepturilor de Acces, va vom oferi un motiv de ce. Daca nu sunteti multumit de modul in care a fost tratata solicitarea dvs., va rugam sa ne contactati.
  10. Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ceea ce inseamna ca aveti dreptul la ajutorul unei autoritati de supraveghere si dreptul la alte cai de atac, cum ar fi solicitarea de despagubiri.
  11. Dreptul de a retrage consimtamantul – aveti dreptul de a retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastra personale.

Aceste drepturi pot fi exercitate prin transmiterea unei cereri, intocmita in forma scrisa, datata si semnata, care va cuprinde solicitarile formulate si motivele acestora, catre noi la sediul nostru din Str. Teiului nr. 78, Bacau, jud. Bacau, Romania sau electronic la adresa de email office@studiouldeprint.ro

Ce date personale colectam

Informatii pe care ni le-ati furnizat 

Aceasta poate fi adresa dvs. de e-mail, numele, adresa de facturare, adresa de domiciliu etc. – in principal informatiile necesare pentru livrarea unui produs / serviciu sau pentru a va imbunatati experienta clientilor cu noi. Salvam informatiile pe care ni le furnizati pentru a putea comenta sau efectua alte activitati pe site. Aceste informatii includ, de exemplu, numele dvs. si adresa de e-mail.

Informatii colectate automat despre dvs. 

Aceasta include informatii care sunt stocate automat de module cookie si alte instrumente de sesiune. De exemplu, informatiile despre cosul de cumparaturi, adresa dvs. IP, istoricul de cumparaturi (daca exista), etc. Aceste informatii sunt utilizate pentru a imbunatati experienta clientilor. Cand utilizati serviciile noastre sau cautati continutul site-ului nostru, activitatile dvs. pot fi inregistrate.

Informatii cu caracter public
Este posibil sa colectam informatii cu caaracter public despre dvs.

  1. Cum folosim datele dumneavoastra personale

Noi folosim datele dvs. personale pentru a:

  • furniza serviciul nostru pentru dvs. Aceasta include, de exemplu, oferirea de  servicii promotionale la cererea dvs. si comunicand cu dvs. in legatura cu aceste produse si servicii
  • comunica si interactiona cu dvs.
  • va notifica despre modificarile aduse oricaror servicii
  • imbunatati experienta clientilor
  • indeplini obligatii in conformitate cu legea sau contractul
  • va spune parerea in rapoartele si statisticile interne ale companiei

Noi folosim datele dvs. personale pe motive legitime si cu consimtamantul dumneavoastra.
Pe baza incheierii unui contract sau a indeplinirii obligatiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale in urmatoarele scopuri:

  • pentru a va identifica;
  • pentru a va furniza un serviciu sau de a trimite/va oferta un produs;
  • in vederea comunicarii cu dvs fie in scopuri de vanzari sau facturare;
  • in rapoartele si statisticile interne ale companiei

Pe baza unui interes legitim, ne procesam datele personale pentru urmatoarele scopuri:

  • gestionarea si analiza bazei noastra de clienti (comportamentul de cumparare / vizitare si istoricul) pentru a imbunatati calitatea, varietatea si disponibilitatea produselor / serviciilor oferite / furnizate;

Atata timp cat nu ne-ati informat, consideram ca prin a va oferi produse / servicii care sunt similare sau identice cu comportamentul dvs. din istoricul de cumparare / de navigare, este interesul nostru legitim.

Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale in urmatoarele scopuri:

  • pentru a va trimite buletine informative si/sau oferte in diferite campanii de marketing;
  • pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;

Noi procesam datele dvs. personale pentru a indeplini obligatiile care decurg din lege si / sau pentru a folosi datele dumneavoastra personale pentru optiunile prevazute de lege. Ne rezervam dreptul de a anonimiza datele personale adunate si de a utiliza astfel de date. Vom folosi datele in afara domeniului de aplicare al prezentei Politici numai atunci cand este anonima. Salvam informatiile dvs. de facturare si alte informatii culese despre dvs. atat timp cat este necesar in scopuri contabile sau alte obligatii care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 5 ani.

Am putea procesa datele personale pentru alte scopuri care nu sunt mentionate aici, dar sunt compatibile cu scopul original pentru care au fost colectate datele. Pentru a face acest lucru, ne vom asigura ca:

  • legatura dintre scopurile, contextul si natura datelor personale este adecvata pentru procesarea ulterioara;
  • Prelucrarea ulterioara nu va va afecta interesele

Va vom informa despre orice procesare si scopuri ulterioare.

Folosim datele dvs. personale pentru prestarea serviciilor noastre, si anume :

  • Pentru a va furniza produsele sau serviciile relevante, precum si pentru a va contacta cu mesaje privind modificari ale produselor sau serviciilor;
  • Pentru a va factura pentru utilizarea serviciilor noastre

Pentru a raspunde la orice intrebari sau preocupari pe care le puteti avea in legatura cu produsele si serviciile noastre;

  • Pentru a va furniza informatii la zi in legatura cu serviciile si produsele noastre;
  • Pentru a gestiona relatia noastra cu dumneavoastra ca si client si pentru a ne imbunatati serviciile si experienta dumneavoastra cu noi;
  • Evidenta electronica a clientilor, efectuarea raportarilor prevazute de lege catre autoritatile competente, evidenta serviciilor prestate.

In plus, va putem prelucra datele cu caracter personal in vederea satisfacerii unor interese legitime precum:
– prevenirea, detectarea si investigarea infractiunilor, inclusiv frauda si spalarea de bani sau finantarea actelor de terorism, precum si analizarea si gestionarea riscurilor comerciale;
– gestionarea si pregatirea rapoartelor in scopuri interne, solicitarea de feedback sau participarea la sondaje, precum si efectuarea de cercetari si/sau analize in scopuri statistice sau in alte scopuri, astfel incat sa ne putem stabili serviciile, sa intelegem comportamentul clientilor, preferintele si tendintele pietei si sa putem revizui, dezvolta si imbunatati calitatea produselor si a serviciilor noastre.

Cine altcineva are acces la datele personale

Nu utilizam datele dvs. personale in relatia cu companii terte, parteneri sau alte persoane din exteriorul companiei.

Nu vom dezvalui datele dvs. personale tertilor sau institutiilor publice decat atunci cand suntem obligati din punct de vedere legal sa facem acest lucru. Am putea dezvalui datele dvs. personale unor terte parti daca v-ati dat acordul sau daca exista alte motive legale pentru aceasta.

Cum putem securiza datele d-voastra

Facem tot posibilul pentru a pastra datele dvs. personale in siguranta. Utilizam protocoale sigure pentru comunicare si transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea si pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizam sistemele noastre pentru posibile vulnerabilitati si atacuri.

Chiar daca incercam tot ce ne sta in putinta, nu putem garanta securitatea informatiilor. Cu toate acestea, ne angajam sa notificam autoritatile competente privind incalcarile protectiei datelor. De asemenea, va vom anunta daca exista o amenintare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem in mod rezonabil pentru a preveni incalcarea securitatii si pentru a asista autoritatile in cazul in care vor aparea incalcari.

Toate informatiile pe care le primim despre dvs. sunt stocate pe servere securizate si am implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate si necesare pentru a va proteja datele personale. PRESTATORUL evalueaza in permanenta securitatea retelei si gradul de adecvare al programului sau intern de securitate a informatiilor, care este destinat:

 (a) sa va ajute sa va asigurati datele impotriva pierderii, accesului sau divulgarii accidentale sau ilegale

 (b) sa identificati riscurile previzibile in mod rezonabil pentru securitatea implementat

 (c) sa minimizati riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor si prin testarea periodica. in plus, asiguram ca toate datele de plata sunt criptate utilizand tehnologia SSL

Retineti ca, in ciuda masurilor pe care le-am implementat pentru a va proteja datele, transferul de date prin Internet sau alte retele deschise nu este niciodata complet sigur si exista riscul ca datele dvs. personale sa fie accesate de terti neautorizati.

Unde stocam datele dvs. si pentru cat timp?

Datele pe care le colectam despre dvs. vor fi stocate si procesate atat in interiorul, cat si in afara SEE, in servere securizate, pentru a oferi cea mai buna experienta posibila pentru utilizatori. De exemplu – pentru construirea rapida a paginilor de internet sau a aplicatiilor mobile.

Vom pastra datele dvs. personale atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile pe care le-am colectat, inclusiv in scopul satisfacerii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada de pastrare adecvata pentru datele cu caracter personal, luam in considerarea valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential de vatamare cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea datelor dvs. personale, scopurile pentru care procesam datele dvs. personale si putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace si cerintele legale aplicabile.

In cazul in care aveti intrebari legate de perioada de pastrare a datelor dvs., va rugam sa ne contactati folosind Formularul de Contact.

Politica fata de minori

Nu intentionam sa colectam cu buna stiinta informatii de la minori. Nu vizam minorii ca potentiali beneficiari ai serviciilor noastre.

Cookie-urile si alte tehnologii pe care le folosim

Utilizam cookie-uri si / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clientilor, pentru a administra site-ul, a urmari comportamentul utilizatorilor pe site si pentru a colecta informatii despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a va personaliza si imbunatati experienta cu noi.Un cookie este un fisier text stocat pe computer dvs.. Cookie-urile stocheaza informatiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile sa functioneze mai bine. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteti controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivarii cookie-urilor poate impiedica utilizarea anumitor functii..

Utilizam cookie-urile in urmatoarele scopuri:

  • Cookie-urile necesare – aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza cateva functii importante pe site-ul nostrum. Aceste cookie-uri nu colecteaza informatii personale.
  • Cookie-uri de functionalitate – aceste cookie-uri ofera functionalitate care face ca utilizarea serviciului nostru sa fie mai convenabila si face posibile caracteristici mai personalizate.
  • Cookie-urile de analiza – aceste module cookie sunt utilizate pentru a urmari utilizarea si performanta site-ului web si a serviciilor noastre

Puteti elimina modulele cookie stocate in computer prin setarile browserului. in mod alternativ, puteti controla anumite module cookie terta parte utilizand o platforma de imbunatatire a confidentialitatii, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com. Pentru mai multe informatii despre cookies, vizitati allaboutcookies.org.

Utilizam Google Analytics pentru a masura traficul pe site-ul nostru. Google are propria politica de confidentialitate pe care o puteti consulta la: here. Daca doriti sa renuntati la urmarirea de catre Google Analytics, accesati Google Analytics opt-out page.

Securitatea procesarii

Depunem toate eforturile rezonabile pentru a va proteja datele cu caracter personal aflate in posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor masuri rezonabile de securitate in vederea prevenirii accesarii, colectarii, utilizarii, divulgarii, copierii, modificarii sau aruncarii neautorizate, precum si a altor riscuri similare. In timp ce ne straduim sa va protejam datele cu caracter personal, nu putem sa ne asumam raspunderea si nici sa asiguram securitatea informatiilor pe care le transmiteti prin internet si va indemnam sa luati toate masurile de precautie pentru a va proteja datele cu caracter personal atunci cand utilizati astfel de platforme.

Informatii de contact

Autoritatea de Supraveghere

Website: http://www.dataprotection.ro/
Email: anspdcp@dataprotection.ro
Telefon: +40 21 252 5599

Modificari in politica de confidentialitate

Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta politica de confidentialitate.

SC STUDIO PRINT CMYK SRL se angajeaza sa va protejeze intimitatea. Contactati-ne la  daca aveti intrebari sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale si va vom ajuta cu placere. www.benere.ro este proprietatea firmei.

Termeni si conditii


SC STUDIO PRINT CMYK SRL (denumit in continuare Prestator) detine prezentul website-ul si este proprietar al acestuia. 

SC STUDIO PRINT CMYK SRL are aceleasi drepturi si isi asuma aceleasi obligatii fata de orice client si/sau utilizator al website-ului (denumit in continuare “website”).

Acesti termeni si conditii (“Termeni si Conditii”) constitute acordul legal dintre dvs.,persoana fizica /juridica care viziteaza ori acceseaza website-ul si/sau care doreste sa utilizeze in orice mod sau utilizeaza efectiv serviciile website-ului si Prestator, in calitatea sa de detinator si administrator al website-ului si de furnizor al Serviciilor website.

Este important sa cititi acesti Termeni si Conditii pentru utilizarea in orice mod a website-ului accesibil la adresa: www.Benere.ro. Acesarea, vizitarea website-ului si/sau utilizarea in orice mod a Serviciilor website-ului, inseamna acceptarea in totalitate si neconditionata a acestor Termeni si Conditii.

Neacceptarea acestor Termeni si Conditii ori a oricarei prevederi din acestea atrage obligatia persoanei respective de a inceta imediat accesarea website-ului si/sau utilizarea Serviciilor acestuia.

1. Definitii:

Utilizator – orice persoana fizica, care are capacitate de exercitiu deplina, care acceseaza website-ul fiind interesata de datele, informatiile, anunturile si/sau Serviciile website-ului;

Client– orice persoana fizica, care are capacitate de exercitiu deplina- conform legii (inclusiv persoana fizica autorizata) si/sau persoana juridica care contracteaza Serviciile oferite de catre oricare Prestator.

Prestator – societatea

SC STUDIO PRINT CMYK SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Str. Teiului nr. 78, Bacau, jud. Bacau, Romania, e-mail:  office@studiouldeprint.ro

Anunt – oferta publica lansata de un Client cu scopul de a fi publicata de catre Prestator prin intermediul Website-ului cu privire la prestarea unui serviciu si/sau furnizarea unui produs.

Operatori – persoane special instruite de catre Prestator pentru verificarea/moderarea continutului Anunturilor publicate de catre Clienti pe w.ebsite.

Prin acordul dvs. referitor la acesti Termeni si Conditii, dvs. declarati si garantati ca aveti 18 ani si capacitate deplina de exercitiu sau, in cazul unei persoane juridice, sunteti o societate inmatriculata si functionand in conformitate cu legile din Romania iar reprezentantii dvs. sunt in mod valabil autorizati sa exprime acordul dvs. legal cu privire la accesarea, vizitarea sau utilizarea in orice alt mod a Website-ul si/sau a Serviciilor.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau de a actualiza oricand unilateral Termenii si Conditiile. Puteti accesa Termenii si Conditiile la adresa www.Benere.ro


Clientii care nu sunt de acord si nu accepta modificarea Termenilor si Conditiilor, vor transmite un e-mail la adresa:  office@studiouldeprint.ro, solicitand incetarea imediata a relatiei contractuale. 


Utilizatorii care nu sunt de acord si nu accepta modificarea Termenilor si Conditiilor, vor inceta imediat accesarea si utilizarea website-ului. 


2. Drepturile si Obligatiile Prestatorului

Prestatorul se obliga sa publice toate informatiile transmise de catre Clienti prin intermediul Website-ului care sunt conforme cu prevederile/conditiile impuse prin prezentul document.

Prestatorul se obliga sa remedieze in cel mai scurt timp posibil eventualele disfunctionalitati reclamate legate de functionarea Website-ului .

Prestatorul nu ofera nicio garantie Utilizatorilor ca Website-ul va fi disponibil neintrerupt, la timp, sigur sau fara erori.

Prestatorul nu este responsabil de intarzierile cauzate de defectiuni tehnice aparute la nivelul colaboratorilor si/sau partenerilor sai.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a suspenda, modifica, adauga sau sterge in orice moment si alte portiuni din continutul Website-ului.

Prestatorul declara ca este titularul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala in legatura cu Website-ul, in conditiile prevazute in acesti Termeni si Conditii.

Potrivit legislatiei in vigoare, Prestatorul are obligatia sa informeze de indata autoritatile publice competente despre activitatile cu aparenta nelegala desfasurate de destinatarii serviciilor sale sau despre informatiile cu aparenta nelegala furnizate de Utilizatorii Website-ului.

Prestatorul va putea efectua teste si analize statistice in vederea optimizarii si eficientizarii politicilor practicate si in scopul imbunatatirii in mod obiectiv si nedescriminatoriu a activitatii Prestator si a experientei utilizatorilor , fara ca Prestator sa aiba obligatia de a informa utilizatorii cu privirea la efectuarea testelor sau la rezultatele acestora. Orice utilizator care nu doreste sa faca parte din grupul de utilizatori care in mod aleatoriu ajung sa participe in aceste teste sau orice alt utilizator care considera ca este dezavantajat de o astfel de initiativa, are dreptul sa solicite lamuriri privind statutul sau, urmand ca Prestator sa depuna toate diligentele pentru a reglementa situatia sesizata, atata timp cat solicitarea utilizatorului se dovedeste a fi una indreptatita.

3. Drepturile si Obligatiile Utilizatorului

Utilizatorul are dreptul de a beneficia in intregime de Servicii, atat timp cat nu se constata o incalcare a prevederilor Termenilor si Conditiilor.

Utilizatorului ii este strict interzis sa preia orice informatii de pe Website in vederea republicarii totale sau partiale sub orice forma, fara a avea acordul in scris al Prestatorului in acest sens.

4. Drepturile si Obligatiile Clientului

Utilizatorul are dreptul de a beneficia in intregime de Servicii, atat timp cat nu se constata o incalcare a prevederilor Termenilor si Conditiilor.

Prin completarea formularului catre Prestator spre punere la la dispozitia publicului prin intermediul Website-ului, Utilizatorul declara ca este de acord in totalitate si neconditionat cu Termenii si Conditiile.

In afara informatiilor legate de propriul Anunt, Utilizatorului ii este strict interzis sa preia orice informatii de pe Website in vederea republicarii totale sau partiale sub orice forma, fara a avea acordul in scris al Prestatorului in acest sens.

5. Preturi. Modalitati de plata

Preturile pentru Servicii sunt afisate pe Site inainte de momentul achizitiei lor sau sunt transmise Utilizatorului inainte de a face contractual de prestari servicii.

6. Procedura de depunere si solutionare a plangerilor si sesizarilor primite din partea Utilizatorilor

Orice Utilizator poate depune o plangere sau sesizare care priveste sau are legatura cu serviciile oferite de Prestator, in termen de maxim 7 zile de la data producerii evenimentului si/sau aparitiei cazului sesizat.

Utilizatorii au posibilitatea sa transmita Prestatorului oricand plangeri si/sau sesizari cu privire la activitatile cu aparenta nelegala desfasurate de un Utilizator al Website-ului care privesc si/sau au legatura cu serviciile furnizate de PRESTATOR ori cu privire la informatiile cu aparenta nelegala furnizate de un Client al Website-ului, despre care au cunostinta.Plangerile vor fi depuse prin intermediul formularului de contact aflat pe Website.

Plangerile/sesizarile vor fi analizate si vor primi raspuns in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la primirea acestora de catre Prestator, in cazul in care au fost insotite de un set complet de date necesare identificarii Utilizatorului si/sau a problemei. In situatia in care petentul nu a transmis Prestatorului toate datele necesare identificarii problemelor semnalate si solutionarii plangerii/sesizarii respective, acesta va fi instiintat de Prestator cu privire la informatiile lipsa, urmand ca termenul de solutionare de mai sus sa fie prelungit corespunzator.

Pentru a se adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Utilizatorul poate accesa link-ul: http://www.anpc.gov.ro

7. Acordul cu privire la prelucrarea si colectarea Datelor cu Caracter Personal

Conform prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata prin Legea 102/2005, SC STUDIO PRINT CMYK SRL. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care Utilizatorii le furnizeaza cu ocazia accesarii Website-ului si/sau completarii formularelor disponibile pe Website.

Orice persoana care acceseaza Website-ul si/sau care ofera date si/sau informatii cu caracter personal prin intermediul formularelor disponibile pe Website, isi manifesta consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru ca PRESTATORUL sa prelucreze si sa colecteze datele cu caracter personal furnizate de Clienti si Utilizatori cu aceasta ocazie.

Inscrierea in baza de date se face prin completarea unui formular online. Informatiile furnizate benevol in acest formular trebuie sa fie corecte si complete. In cazul furnizarii unor date false sau incomplete, PRESTATORUL are dreptul sa refuze sau anuleze calitatea de abonat al WEBSITE-ului

Ca abonat al WEBSITE-ului sunteti de acord sa respectati Termenii si Conditiile mentionate aici si veti fi in exclusivitate raspunzator pentru tot ceea ce intreprindeti in legatura cu WEBSITE-ul.

Toate datele furnizate de catre dumneavoastra vor fi folosite doar in scopurile enumerate mai jos si cu respectarea intocmai a drepturilor si libertatilor dumneavoastra cu privire la viata privata, consfiintite si garantate de legislatia romana in vigoare. Acest set de informatii este denumit in continuare generic “Date”.        

Datele vor fi prelucrate de catre PRESTATOR in conformitate cu prevederile Legi 677/2001, putand fi folosite in scopuri asociate functionarii site-ului, comercializarii produselor companiei si ale partenerilor sai, pentru:

  • statistici – in vederea generarii de statistici utile administrarii site-ului; realizarea studiilor de piata, de produs si marketizarea produselor PRESTATORULUI si ale partenerilor sai;
  • folosirea de catre dumneavoastra a serviciilor site-ului care sunt disponibile prin logare precum: forum, newsletter, concursuri, sfatul expertului.
  • abonarea la newsletterul site-ului in vederea trimiterii de materiale informative din site, reclama, marketing si publicitate de catre PRESTATOR sau partenerii/clientii sai, abonarea la newsletter fiind optionala;
  • persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
  • dreptul de a inainta o plangere catre autoritatea de supraveghere, in situatia in care considera ca datele sale personale nu au fost prelucrate conform legilor in vigoare.

Datele cu caracter personal colectate si procesate de catre PRESTATOR prin intermediul Website-ului vor fi utilizate pentru scopurile asociate achizitionarii de catre Utilizatori si Clienti a Serviciilor, respectiv prestarii in conditii optime a Serviciilor, precum si, in general, a administrarii relatiei Prestatorului cu Utilizatorii, in scopuri de marketing (inclusiv marketing direct), in vederea efectuarii de studii de piata si inclusiv intreprinderea de alte activitati de catre Prestator, permise de lege, ce nu fac obiectul altor aprobari separate exprese din partea Utilizatorilor. Prin urmare, toate datele oferite de Utilizatori si Clienti prin accesarea si/sau completarea formularelor disponibile pe Website vor putea fi colectate si prelucrate de catre Prestator, putand fi folosite de catre acesta. In situatii exceptionale, conform prevederilor legale in vigoare, autoritatile pot solicita ca Prestatorul sa dezvaluie anumite informatii care pot conduce la identificarea unui Utilizator, conform prevederilor legale aplicabile.

Conform Legii nr. 677/2001, fiecare Utilizator beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, Utilizatorul are dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea datelor.

8. Modificarile prezentului document

Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile. Puteti accesa Termenii si Conditiile oricand la adresa: www.benere.ro/politica-de-confidentialitate. Daca nu sunteti de acord cu modificarile propuse, singura optiune pe care o aveti este nu mai accesati, sa vizitati sau sa utilizati in orice mod Website-ul.

9. Legea aplicabila. Litigii

Drepturile si obligatiile partilor, mentionate in acesti Termeni si Conditii, precum si toate efectele juridice pe care acestia le produc sunt guvernate de legea romana in vigoare. Orice litigiu care are ca obiect o disputa in legatura cu acesti Termeni si Conditii urmeaza a fi solutionat de instantele competente din Romania.

10. Modificarea Termenilor si Conditiilor

PRESTATOR-ul are dreptul de a modifica oricand si in orice mod oricare dintre prevederile din Termeni si Conditii sau Termenii si Conditiile in intregime, fara nici o notificare prealabila si fara a fi obligata sa indeplineasca vreo alta formalitate fata de Utilizatori. Orice modificare este acceptata deplin si neconditionat de catre Utilizatorii WEBSITE-ului prin simpla utilizare sau accesare a oricarei facilitati oferite de WEBSITE sau de serviciile WEBSITE-ului ori prin accesarea SITE-ului, intervenita oricand dupa operarea modificarii, iar neacceptarea oricarei modificari atrage obligatia respectivului Utilizator de a inceta de indata accesarea WEBSITE-ului si/sau utilizarea in orice mod a Serviciilor WEBSITE-ului